reacties

Peter, leerling met Parkinson

Ziet aan deelnemers wat ze op dat moment nodig hebben, kan lichaamstaal goed interpreteren, zonder woorden te gebruiken. Begeleidt met fysieke taal,  zonder iemands vrijheid in dansen te belemmeren / te beperken.  Zweept op en helpt tempo houden.

Maaike, chronisch ziek

Je laat mij mezelf zien, als wie ik ben, niet dat plaatje van die vrouw met een beperking…

Monica , leerling met MS

Met Judith dansen we lekker muziek die goed voelt. De muziek gaat aan, we pompen energie op en ons lijf doet de rest.  We zweven, we zwemmen, we lopen door het wuivende graan, we  swingen, we spelen piano, we plukken de sterren. Het gebeurt gewoon, Judith weet waar we zijn.

Francis, leerling met MS

Mijn lichaam vráágt gewoon naar de wekelijkse dansles. Vaak kom ik nogal gebroken aan, met stijve spieren en vastgeklemde schouders. Met motiverende muziek en inspirerende manier van lesgeven kom ik langzaam los en ga ik als een ander mens weer naar huis.

Matthijs, leerling met Parkinson

Je brengt me terug in mijn lichaam, ik stroom weer.